QBC: Το συρτάρι του αναλυτή δεν επέστρεψε στην αρχική του θέση

Κατά τη διάρκεια μιας εξέτασης ή κατά το άνοιγμα του αναλυτή, το συρτάρι πάνω στο οποίο τοποθετείται το φιαλίδιο δεν επιστρέφει στην αρχική του θέση – από τον αναλυτή ακούγεται ένας έντονος ήχος και στην οθόνη εμφανίζεται μήνυμα λάθους

Αν το πρόβλημα παρουσιάστηκε κατά την εκκίνηση του αναλυτή, δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα στρέψης (στην οθόνη εμφανίζεται το μήνυμα “Calibration error backlash” ή “filter wheel error”). Σε αυτή τη περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία δωματίου είναι η σωστή (20-28oC) και ότι ο αναλυτής δε βρίσκεται σε απευθείας επαφή με τις ακτίνες του ήλιου – σε αντίθετη περίπτωση, φροντίστε για τον κλιματισμό του χώρου, ή για τη μεταφορά του αναλυτή σε άλλο μέρος. Κλείστε τον αναλυτή και αφήστε περιθώριο να έρθει κι αυτός στη νέα θερμοκρασία του χώρου και στη συνέχεια ξανανοίχτε τον. Αν το πρόβλημα παραμένει, επικοινωνείστε με το τεχνικό τμήμα

Αν το πρόβλημα παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του calibration ή κατά τη διάρκεια της εξέτασης:

  • Εμφανίζεται το μήνυμα “Rotation error”: Έχετε τοποθετήσει το cal rod ενώ στο μενού έχετε επιλέξει κανονική εξέταση, ή έχετε τοποθετήσει φιαλίδιο εξέτασης ενώ έχετε επιλέξει Cal Rod. Αφαιρέστε το φιαλίδιο ακολουθώντας τις οδηγίες στην οθόνη και επαναλάβετε την εξέταση με το σωστό φιαλίδιο. Αν δίνετε τις εξετάσεις μέσα από τον βιοχημικό ή τον IVLS, βεβαιωθείτε ότι τα μηχανήματα επικοινωνούν μεταξύ τους
  • Εμφανίζεται το μήνυμα “Position error; remove tube”. Ο αναλυτής δε μπόρεσε να περιστρέψει σωστά το φιαλίδιο. Ακολουθείστε τις οδηγίες για να βγάλετε το φιαλίδιο και επαναλάβετε την εξέταση. Αν εμφανιστεί και πάλι το πρόβλημα, δοκιμάστε με νέο φιαλίδιο
  • Εμφανίζεται το μήνυμα “Error locating meniscus of tube” ή “Error locating float position” ή “Improper fill venous sample”: Δεν έχετε ετοιμάσει σωστά το φιαλίδιο. Βεβαιωθείτε ότι το δείγμα μέσα στο φιαλίδιο βρίσκεται ανάμεσα στις δύο λευκές γραμμές και ότι το πώμα βρίσκεται στο αντίθετο άκρο του φιαλιδίου. Δοκιμάστε να φυγοκεντρήσετε ξανά το φιαλίδιο και καθαρίστε το εξωτερικά. Δοκιμάστε με νέο φιαλίδιο και βεβαιωθείτε ότι η πιπέτα αντλεί τη σωστή ποσότητα δείγματος και ότι τοποθετήσατε σωστά το float. Δοκιμάστε με άλλο δείγμα

Αν ο αναλυτής συνεχίζει να παρουσιάζει το πρόβλημα, ή το ξεπερνάει προσωρινά και το ξαναπαρουσιάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, επικοινωνείστε με το τεχνικό τμήμα

Αφήστε ένα Σχόλιο

screen tagSupport
Scroll to Top